header

Собствено Търсене

Сряда, 18 Юли 2018    - КОНТАКТИ -    plovdivmedia@yahoo.com



Новина от категория Светът

От проблем в тоалетната до бизнес за 33 млн.

Размер на шрифта: A+ /  нормален /  A-

PlovdivMedia - От проблем в тоалетната до бизнес за 33 млн.

Обикновена пластмасова подложка за крака, която се слага под тоалетната чиния, превърна едно семейство от американския щат Юта в мултимилионери. "Сега всички си казват: 'Как не се сетих за това?'", казва Боби Едуардс, създателят и главен изпълнителен директор на Squatty Potty.
"Доказах на много хора, че грешат и усещането беше наистина добро." Всичко започва с това, че майката на Боби имала проблеми в тоалетната.
"През целия си живот съм имала запек," признава с неохота Джуди Едуардс. С напредването на възрастта проблемът единствено се задълбочавал. Преди няколко

PlovdivMedia - От проблем в тоалетната до бизнес за 33 млн.

години лекар препоръчва на Джуди да използва подложка за крака, за да повдига нивото на колената си, докато седи на тоалетната. Тя опитала и се оказало, че има ефект. "Разликата е огромна," казва тя. Нейният съпруг Бил бил изумен. "И двамата си помислихме: как така сме на възраст над 60 години и едва сега чуваме за това?'"
Подложката за крака обаче не била идеална, в което Боби видял възможност за успешен бизнес. "На пазара нямаше нищо, което можеше да ни помогне да разрешим проблема. Затова си го направихме сами." Те правят първото столче за крака от дърво и го кръщават Squatty Potty.
Семейството започва да раздава столчета за крака на приятели, които ги считали за шегаджийски подаръци, докато не започнели да ги използват. "Виждах резултатите, ефекта върху хората и си мислех, че от това може да излезе нещо,“ казва Боби. Така той, неговите родители и негов брат събират 35 000 долара, за да направят уебсайт и да се заемат със сериозно производство. Джуди решава, че столчетата трябва да са от пластмаса, за да може цената им да е по-ниска и правят първата си голяма поръчка. "Първата поръчка бе за около 2 000 столчета Squatty Potty. Те пристигнаха от Китай в цял контейнер," казва Боби. „Тогава си помислих, че никога няма да ги продадем. В момента продаваме подобно количество за ден."
Семейството успява да продаде продукти за 1 млн. долара в рамките на 24 часа след появяването си по телевизията, а компанията получава и 350 000 долара инвестиция от Лори Грайнър. Това води до осигуряването на място на рафтовете в магазините от популярната в САЩ верига Bed Bath & Beyond. Продажбите за първата година през 2011 г. възлизат на 17 000 долара. Те достигат 19 млн. долара през 2015 г., а в края на 2017 г. те вече са близо 33 млн. долара. "Вероятно ще достигнем 100 млн. долара в следващите няколко години," казва Джуди./блиц

Видяна: 21045 пъти


Публикувана на
12 Януари 2018 година

Още статии


Топ новини




Диего Марадона...

[b]След като събра погледите на феновете на футбола по време на мачовете на Аржентина на Мондиал 2018 с поведението си, новият директор на Динамо (Брест) Диего Марадона обяви, че е амбициран да...

Шварцeнегер...

[b]Холивудският актьор и бивш губернатор на Калифорния Арнолд Шварценегер заяви, че президентът на САЩ Доналд Тръмп е изглеждал като "малък варен макарон" на срещата на върха с руския лидер...

Разкриха защо...

Историята с чадъра, който покриваше само главата на Владимир Путин от дъжда на финала на Мондиал 2018, се превърна в световна тема за коментари. Както е известно, награждаването на световния...

Дейвид Хаселхоф...

Актьорът Дейвид Хаселхоф ще се жени за трети път след две седмици за годеницата си Хейли Робъртс, съобщи Контактмюзик.

Сватбата е насрочена за 31 юли в Пулия, Италия....

Издател - "Меджик фонс"ООД     КОНТАКТИ     Общи условия
 




BgTop100.com | BgChart.net | BGtop.net | 4BG.info